torsdag 1 februari 2007

Kate Winslet

Ni bara måste se The Holiday! Jag har sett den flera gånger nu. man blir lika förälskad varje gång. glad. lycklig. får fjärilar i magen. om ändå Jude Law kunde hoppa ner i min säng...åhhh! eller åtminstone bjuda mig på lunch.
För er som har sett den vet ni att de alla har problem med sina kärleksliv. vem har inte det även utanför Hollywood. skillnaden är väl bara att resan till våra lyckliga slut är lite längre än i en film. i The Holiday tar det bara 2 veckor för kvinnorna att bli lyckligt kära igen. För oss vanliga dödliga tar det lite längre tid...iaf för mig som typ aldrig blir kär.
Anyway...jag är, enligt en nära & klok vän, Kate Winslets rollfigur Iris...hmm... Det stämmer. till stor del. tragiskt nog. får väl se om jag hittar mig en egen Jack Black eller 90-årig gubbe som gör mig lycklig. haha!

"I’m about two years late to tell u this
U have never treated me right. Ever. U broke my heart. And u acted like somehow it was my fault, my misunderstanding. And I was to in love with u to ever be mad at you so I just punished myself for years.
It’s over.
I’ve got a life to start living."

Jag ska ut och leva mitt nu. Ciao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det med den där filmen egentligen. Måste kanske ge mig i kast med att se den.

Anonym sa...

Håller för övrigt på att göra mig i ordning inför kvällen, kommer nog bli en sen och blöt kväll. Har höga förväntningar, kommer dock sakna dig där.

Anonym sa...

Hej gumman,

ja filmen är ju underbar, jag har dock inte sett den sen vi såg den. Får nog se den igen, har ju inte tid att ha ett käreleksliv (eller ens tänka över det) just nu. Därför är det nog bäst om jag blir lite förälskad i Jude igen (har gått över sen sist haha). Love, pusssss.

Anonym sa...

Gumman, det är rätt, det är riktigt! Ut nu, det är du värd! You are the leading lady of your own life! KRAM KRAM KRAM