onsdag 31 januari 2007

Slut på januari!

Igår var jag & Stina ute på stora universitetet för att ordna våra keycard. Vi passade även på att inviga deras lunchrestaurang och den var helt okej. Dock inga heta norrmän överhuvudtaget. Får väl se om juridicum har mer att erbjuda...åtminstone några trevliga! *ler*
Efter att vi pratat bort några timmar hemma hos Stina & njutit av varm choklad med grädde gick jag vidare för en middagsdate med Jocke. Väldigt trevligt! Fick även följa med hem till hans lilla kollektiv & hälsa på...den lägenheten är liiite större än min. tihi! riktigt mysigt! hängde kvar ända tills sista trikken gick...hmm...oförskämt kanske? men jag fick ju gott te & han hade två mysiga sambos. Men jag är trött idag...tur att jag är ledig! Ciao!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken härlig, varm blogg du har Andersson :) En av dina väninnor på JB skvallrade om adressen. Kul att se vad du har för dig din lilla norgesmitare. Nu är det ett stort leende mindre på JB varje dag trist nog. Ta hand om dig! /Jens