onsdag 17 januari 2007

Tjuvläsare...

antingen är det så att det inte är någon som läser min blogg eller så är det bara så att ingen (förutom min vän S en gång) vill/vågar skriva några kommentarer.
Det skulle göra mig glad om ni lämnade små avtryck efter era tassar...
Idag ska jag packa allting till Norge!!! åker till Uppsala i eftermiddag för har tenta imorrn. på kvällen blir det avskedsfest på Sthlms nation och på fredag ska vi på storebrors diplomeringsmiddag. Sen går ju flyget 14.00 på lördag så jag hinner inte hem nå mer. stress stress stress! Måste dra...Ciao!

4 kommentarer:

Linnéa sa...

Heej!
KLart ja ska skriva å läsa...!! Syns som tusan att vi inte hann/hinner träffas innan du åker:( Lycka till me packningen... kramkram

Anonym sa...

Hej min kära syster!
Jag läser alla dina bloggar, det är så kul att kunna hänga med i ditt liv även om vi inte träffas. Hädan efter ska jag alltid skriva. Du kommer att få det grymt i Oslo och träffar oundvikligen en massa trevliga kompisar. Själv mår jag bra men börjar få lite resfeber, om en vecka sticker vi ju till Brasilien...
Jag älskar dig syster och du förblir alltid min lillan!
/Mallan

Anonym sa...

Hej baby. Hoppas att du mår bättre nu! Tack för en underbar torsdag :), hade lika kul sm vanligt! Ta hand om dig och hör av dig snart. Love you. Puss /sara

mamma sa...

Sure baby! Klart jag skriver till dig om du vill det men kanske mamma inte ska vara på den här sidan?

Mamma