torsdag 25 januari 2007

Hard Rock lunch

Var på information/rundvisning på juridiska fakulteten idag. trevligt. men kallt. burr. träffade flera trevliga människor. bl.a. två jur.stud. från lund. anslöt mig till dem så vi blev ett litet svenskt gäng. trist kanske. men skönt. vi var väldigt hungriga efter all information så gick ett kvarter & åt lunch på Hard Rock Café. Cheese/bacon-burger. inte så nyttigt. men mumsigt. 98NOK. helt ok. jag & stina tog vatten. philip tog en cola. bara den kostade 38NOK. tur att det är gott vatten här.
har registrerat mig på två kurser nu iaf. dock är tentorna på dessa två samma dag & samma tid. får kanske välja om. hur som helst får jag sommarlov tidigt. tentorna är i början av maj. så hinner hem till balen mitt lilla orosmoln. :) har dessutom påsklov (gränsen hos daniel, limean?). det är bara ca 16 föreläsningar per kurs så har mycket fritid att spendera. kom & gör mig sällskap!
min första föreläsning är inte förrän 5feb lr nåt sånt så måste hitta på nå skoj nu i några veckor.
nu ska jag ta pulsen på oslo. Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min lilla söt! vad glad jag blir att du hinner hem till balen =). Super! Hade inte blivit hälften så kul utan dig. Idag har det blivit lite varmare här i Uppsala och det var faktiskt sol på dagen! Skönt. Gårdagen var trevlig. Det låter som att du har det toppen. Saknar dig! Puss puss