tisdag 23 januari 2007

Tirsdag

Idag har jag utforskat Oslo centrum. Det är jättemysigt men sååå mycket tiggare överallt. vid varenda stolpe sitter det en stackare med en mugg i handen & fryser. idag var det ungefär -15 grader. jag frös i min tjocka dunjacka (tack pappa!). Burr! Det var iaf väldigt trevligt på Karl Johan. väldigt stora gallerior med Lindex, Kapp Ahl, H&M, JC, Clas Ohlsson m.fl. Kände mig nästan lite hemma.Träffade Camilla för en fika vid fyra & jag stod precis vid en konstisbana i en park när jag väntade på henne. hur mysigt som helst. precis sån där som jag alltid drömt om att åka på med en mysig kille på en date & dricka varm choklad. Mmm...
Har skaffat ett norskt nummer nu också så om ni vill ringa slå: 004799599287.
Morten hjälpte mig att få igång det. provade kortet i två av sina mobiler, ringde kundsupporten & tänkte låna ut en mobil till mig men det funkade med min ena svenska tillslut. han är snäll morten. jag har (för en gångs skull) haft tur!
Oj nu dammsuger han...hmm...kanske borde dammsuga mitt lilla krypin också.
Ciao!

Inga kommentarer: