fredag 26 januari 2007

I love ICA!

Dagens uppgift var att inhandla allting (kyckling, ris, sås & sallad) till min och camillas middag ikväll. Morten är i Trysil så jag har lägenheten för mig själv. nice!
Anyway...jag gick en sväng i mitt mysiga kvarter och gick förbi en ICA-affär. tyckte att vi var värda nåt annat än Rimis skabbiga varor efter våran hjälteinsats igår så jag bestämde mig för att handla på ICA. det är lite dyrare med mat här än hemma och ICA är ytterligare lite dyrare, fast faktiskt inte så farligt som alla har sagt. dessutom möttes jag av den glädjande nyheten att det var 40% på alla ICAs egna varor just idag. Turen är visst på min sida mest hela tiden här i Norge! =)
Lokalerna på ICA är fräschare, varorna är fräschare och personalen är...ja...haha!
Måste fixa allt nu...over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du orkar skriva så mycket :). Jätte kul! Ha en toppen kväll nu och dansa mycket ;). Puss