lördag 27 januari 2007

Salsa, salsa, salsa...

Ikväll har vi varit på salsafest. vi missade dock båda showerna. trist. men det är inte mycket att göra åt. det blev flera små-shower på dansgolvet. det är så härligt att titta på alla när de dansar för de är sååå duktiga. det är helt sjukt. önskar jag kunde dansa så. ska iaf försöka att lära mig. lite grann.
blev ännu en sen natt & helgens utbud verkar innebära minst två sena nätter till. ja det är väl egentligen bara en natt kvar på helgen. hehe! jag har långa helger nu. inge skola. inget jobb. inga måsten. me like!
nu längtar kudden efter mig & någon mer än kudden tydligen...tss...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar också att jag kunde dansa. Det är så himla kul och dessutom ser det grymt bra ut...om man kan vill säga. Salsa är kul. Jag ska till sthlm snart. Ha en skön helg och hör av dig. Puss

Anonym sa...

Hej gumman, Härligt att ni satsar helhjärtat på SALSA du och vår andra syster :) Jag kommer som sagt var på fredag så lunchdaten gäller väl fortfarande? Kommer inte bli Salsa-utgång för mig men flera andra ställen :) Vi hörs. Kram kram