lördag 3 februari 2007

Mysdag

Har haft en härlig lördag. borde varit sliten efter igår men inte alls. bra drinkar blir man inte bakis av! *ler* Min vän J gjorde goda drinkar åt mig, S & T. Fick champagne också...hmm...haha!
Mötte min vän T på bussterminalen. kul! var på bagel & juice. mysigt. trevligt. länge sen vi sågs. lika bubbligt som alltid. tihi.
Shoppade idag igen!!! ojoj...men var bara tvungen. (hoppas inte mamma läser, oops!)
Lyssnade just på Wish I was a punkrocker...saknar mitt lilla orosmoln. så söt. men oroa dig inte för mig. livet leker.
Trevlig lördagskväll alla underbara människor!

1 kommentar:

mamma sa...

JO, då mamma läser och säger -Kom inte till mig om pebgarna är slut innan terminen är över! Man får "rätta mun efter matsäcken" som det heter. Dvs. se till att ha pengarna kvar till väsentligheter som mat hyra och böcker.
Mamma