fredag 23 februari 2007

Lite vin & drinkar & grabbar

HÄR JOBBAR JAG! VÄLKOMNA!

Så var det fredag igen...veckorna bara springer förbi...snart är min termin här över. fast jag ska ju bara hem & jobba lite sen hit igen. tihi!

har jobbat ons-fre å ska jobba imorrn oxå. ikväll blir det middag med två goa grabbar & lite(veckans ord!!) drinkar...så kommer det en tredje gobit lite senare som är på annan middag nu. har varit hemma i två timmar nu & duschat, lockat håret, druckit lite vin å försökt bestämma kläder...ett sms sa just "Klänning! :) du är så snygg då!" så det blir nog klänning...vem kan motstå att vara lite snygg!?!

Igår var det hockeykväll med spaghetti & köttfärssås...mycket god mat nu. me like! men har ändå inte gått upp i vikt...trots att jag jobbar på en pizzeria med sjukt god pizzor, åker trikk överallt & har inte tränat nånting förutom salsa sen jag kom hit. men jag brukar ju rasa i vikt på nya ställen...lr hur paddan? =)

Dax att hoppa i klänningen! njut av eran fredag! saknar er...ni vet vilka ni är...Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jupp, det er veldig gode pizzaer!!! mmmm......mmm...mmm......