fredag 16 februari 2007

Thank god it's friday!

Fast jag tycker om alla dagar i veckan här i Oslo. Livet är en fest liksom!
Det var verkligen sååå länge sen jag trivdes så här bra med livet...ni som känner mig vet att Uppsala inte riktigt vunnit mitt hjärta. många människor har gjort det....underbara vänner som jag har lärt känna & som jag aldrig vill byta bort & jag har haft ofantligt många roliga händelser men det har inte varit toppen liksom. inte som det är nu. på mindre än en månad har allt bara ramlat på plats. underbara människor. bra boende. roliga kurser. bra jobb. grymt uteliv. salsa. god mat. champagne. bara alldeles underbart. självklart saknar jag mina nära & kära där hemma & runt om i världen men vi ses ju snart igen...på ett eller annat sätt.
Vill passa på att gratulera min bror också! allt faller visst på plats för honom också. hur ska jag kunna sluta le när det går så bra för min familj & mina vänner & även för mig själv? jag är nog lite galen...börjar få ont i käkarna av mitt leende men det vill liksom inte försvinna...kom hit får ni se själva! Ni som vet att ni är välkomna alltså...
Ikväll blir det tydligen trerätters med ostbricka till dessert...Hannah älskar ost! ska jobba imorrn så blir ingen utgång...ska iofs jobba på söndag också men det blir utgång imorrn iaf. haha! en härlig helg alltså. igen. var rädda om er! Ciao!

Inga kommentarer: