torsdag 15 februari 2007

Oavgjort....

...blev det på bowlingen igår. fast jag fick högsta poängen. men min motståndare vann två av tre serier. så vi beslutade att det blev oavgjort. men vi antog en utmaning igår så snart ska man visa vad man går för i fula bowlingskor igen.
Jag fick varken en weekend på spa eller i italien igår...men idag fick jag brev & trisslotter från världens sötaste morfar & ett kort + en schweziernöt av mitt lilla orosmoln. sötare får man leta efter! får se om jag har blivit vuxen än...tihi!
Hade föreläsning idag 10-16 med 30min lunch...hade lagomt mycket träsmak i min brasilian butt efteråt. men det var värre för stackars philip som skulle leka norrman i helgen & köpte längdskidor för att stå på ski...han ramlade rejält. stackarn...haha...förlåt...vet att du har ont...*ler*
Efter skolan uträttade jag lite ärenden på stan. sen hade (som tur var) en buss stannat mitt i trikkenspåret vid Stortorvet så allting blev lite försenat...alla fick liksom stå lite extra länge på Stortorvet & vänta...tihi...

Nu måste jag läsa i 45min innan kvällen börjar på riktigt...föreläsning i 6timmar imorrn igen...my ass is longing...NOT! haha!

Over and out.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen!!

Nu har jag skummat igenom dina inlägg...efter att jag förståt att du har en hemsida...hehe Det låter som du har det toppen i Oslo :) Skoj m allt festande, salsa och att du hittat ett jobb oxå :) Kan ju ej bli bättre vännen :)

Här i London rullar allt på och fredag imorgon vilket känns toppen...min lediga dag denna vecka :)

Ha det toppen vännen!! många tusen kramar från din vän Karin

Anonym sa...

Hej min lilla söt! Allt låter toppen som vanligt. Jag saknar dig :-). Är på jobbet nu och kan säga att det var sjukt tungt att gå upp imorse kl.05.55. Jag kom i säng efter 01.00 igår :p, det var ok på stocken men inte jätte kul. Var helt nykter och tittade på alla fulla människor haha. Idag ska jag en sväng till Jakob och möjligtvis ut en sväng. Helgen ska bli full av sömn, vila, shopping, fika och mys men framförallt SÖMN ;-). Tror faktiskt inte du blivit vuxen än he he...inte jag heller för den delen. Njut av chokladen. Love you. Puss

Anonym sa...

Vad jobbigt att sitta så mycket :/. Ta hand om dig och rumpan haha =). //S

Anonym sa...

Det är helt knäpptyst här på jobbet just nu och jag har just blivit klar med min senaste uppgift. Kan tala om att jag håller på att somna...bokstavligt. Jag har nickat till 3 ggr. Tur att vi har fredagsfika om fem minuter, lite socker gör nog susen...tur att det är fredag också, då klarar man av det mesta. Hoppas att det gick bra på den låååånga föreläsningen (nr 2). Love //Sara

Anonym sa...

Hello Hanna!
för det första så var de där kalsongerna lite smågay så de kommer inte inhandlas i första taget, hur mycket du än gillar dem.
För det andra börjar äntligen denna gudsförgätna förkylningen försvinna. Ikväll är det dock kick off för spexet följt av party på flustret, så sjukdomen lär ju vara tillbaks imorgon.

Hoppas allt är bra, vilket det att döma av bloggen verkar vara.

Kram