lördag 10 februari 2007

Snart fest...

Jobbade bara några timmar idag för det var lugnt igen. Ska göra mig iordning för kvällens fest nu...måste bestämma klädsel men tror nog det blir min nya svarta klänning & svarta pumps. för att inte frysa ihjäl blir det min nya underbara kappa. jag var faktiskt värd den den här veckan. skrev tydligen en riktigt bra uppsats på förra kursen. *ler* Då fick jag en kappa. måste ju skämma bort sig själv när ingen annan gör det. men ikväll blir det nog lyx så jag klarar mig ett tag...ska bli härligt. tihi! först ett glas vin på Champagnerian...låter ju lyxigt bara det...

För alla er som känner er välkomna hit under våren gäller följande: hör av er i god tid så jag är ledig, köp med vin/sprit (tokigt dyrt här) & packa ner det bästa humöret så står jag för boende, guidning (så gott det går) & härliga människor.
Ciao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sis!
Nu är vi tillbaka i kalla Sverige efter två svettiga veckor. Vi har mest badat och solat, men också varit på en del roliga utflykter. Brasilien är ett spännande land. Jag får berätta mer en annan gång. En nyhet är i alla fall att jag och Danne förlovade oss i soluppgången på stranden. Så nu är man fästmö!
Sköt om dig darling.
Puss och Kram från Malin

mamma sa...

Det låter som om du lever ett annorlunda studentliv i Oslo. Kanske lite bra att få miljöombyte men bara så långt ekonomin tillåter det...annars byter man inte kappa så lättvindigt, sa mamma.

Hoppas du hör av dig snart.

Anonym sa...

Hej darling,

Låter härligt! Vill se kappan ;-). Jag sitter just nu på jobbet, ska sitta en stund till för jag vill bli klar med en PM som jag håller på med. Sen blir det nog sängen direkt jag kommer hem, att man kan längta så mycket till att sov =). jag är trött! Saknar dig min lilla söt. Puss /S

Anonym sa...

Hallå hallå! jag lovade att jag skulle titta in så nu är jag här..
ville bara säga hej från mig och ett snöigt lappland:-)

Kram