lördag 10 februari 2007

Miss i nassen


Det blev inte nå rivning i lägenheten. men vi flängde runt & fixade lite saker. Myste med fika i fönstret & sen picknick på golvet med två element & massa värmeljus. Det kommer bli drittfint i lägenheten när det är klart!
Kvällen bjöd istället på hemgjord pizza hos Stina & Tom. Philip, Peter & Kaj var oxå med. pizzan var ljuvlig, rödvinet gott & sällskapet väldigt trevligt (dessutom smakade dippen underbart *ler*) men filmen var förjävlig. det var en norsk skräckfilm. alla som känner mig minsta lilla vet att jag avskyr skräckisar. jag "såg" större delen av filmen under filten med händerna för öronen. han som har gjort filmen kommer tydligen oxå på festen imorrn så jag ska skälla ut honom då. *ler*

Ska sova min skönhetssömn nu så jag orkar jobba imorrn & sen piffa mig för "den bättre festen". tihi!

massa pussar från en underbart Oslo. saknar mina hjärtegryn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hjärtat,
Ikväll har jag varit ute...det var kul. Dock mkt hjärtesorg! Killar och deras spel,hur orkar vi? Hoppas du fåt en toppen kväll imorgon. Själv ska jag ut i Sthlm. Vi hörs. darling. Måste sova, men får se hur det går. pussss

Anonym sa...

Ser att det blev lite stavfel i inlägget men du får ursäkta mig, det är sent =). God natt, puss. PÅ torsdag ska jag förresten äntligen ut. Missat 2 torsdagar. Puss

Anonym sa...

Hei du...nei, det ble ingen riving..;-) men, det kommer! Så koselig at du har troen på min leilighet;-) det har nemlig jeg også!;-) Gleder meg villt til den blir ferdig oppusset!!! Hadde et lite vorspiel(förfest) der idag, det var hyggelig! Da var det reggeaton, salsa og KONGA på full guffe;-) thihi...stakkars naboer...første kvelden min der..thihi..godt leiligheten er lydisolert da;-)

Mnja, skrekkfilmer er ikke min største drøm heller gitt... hmf- tror faktisk ikke jeg har sett EN skrekkfilm- eller så har det vært så tvunget-at det er traumatisk borte.....

Jaja, spent på og høre hvordan denne lyx-festen din var jeg snuppis..;-)

Kos og klem! Stor nattinatt klem!!