onsdag 7 februari 2007

Förkyld...

Uff...jag har inte tid att vara sjuk nu. har inte gjort nånting på 2v då hade jag väl kunnat varit dålig?!?! Nu börjar både jobb & skola. typiskt. jag får vila, dricka te & äta vitaminer=choklad. :-)
Föreläsningen idag var väldigt trevlig. vi var 6 stycken där. tihi! salen var väldigt kall, det fanns en kakelugn men den var tyvärr inte tänd...
Salen bestod av ett stort runt bord och kanske 20 stora fina trästolar med skinnklädsel. mäktigt! professorn var riktigt bra dessutom så jag är nöjd. det här blir skoj!

Hittade kanske världens finaste kappa idag...skulle ha en svart men hittade en grön. mossgrön. tokfin. vill ha!!! ska jobba massa nu så jag kan unna mig den. tihi!
Annars funderar jag mest på vad jag ska ha på mig lördag...ska ju på en bättre fest då...inhyrd sushikock och det bjuds på vin & skumpa. Norrmännen har pengar dom...fast han vi ska till är visst svensk. Alla tjänar galet med pengar här iaf! Me like! *ler*

Måste fortsätta läsa nu...sjörätten kallar. Ciao!

PS. Jag blir väldigt glad för inlägg här på bloggen men mail förgyller också mina dagar. Kul att veta hur ni har det...något skoj/trist/spännande/galet etc. måste ju hända i Sverige med. Tell me! DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej smulan =). Sitter just nu på kontoret, har kommit tillbaka från lunch för ca 1 timme sedan. Hittade en jätte fin skjorta på Zara idag (ska prova den efter jobbet), det är ju bara sånna kläder jag använder just nu. Blir dock överlycklig när det är helg och jag kan ha på mig vanliga kläder. Idag har jag varit jätte glad hela dagen bara för att det är torsdag = helg snart ;). Dessutom är min handledare här på Baker helt fantastiskt bra så jag trivs! I helgen ska jag roa mig med att gå ut, på fredag med mina tjejer och på lördag med en kollega =). Ska bli kul. Trots att du verkar ha det super bra och inte alls längtar hem saknar JAG dig. Längtar sjukt mkt till balen :) och tills jag kommer till Oslo vilket förmodligen blir ngn vecka innan!!! Puss

Anonym sa...

Vill bara sympatisera med dig, är även jag förkyld. Du kan ju tänka dig själv hur förkyld om du noterar dag i veckan och tid då det här inlägget kommer in.
Kram