måndag 23 april 2007

Valborg eller inte?

Jag har verkligen beslutsångest...ska jag bege mig till Uppsala över Valborg eller inte? vill ju...men det kostar tid & pengar mitt i tentaplugget. hmm...

Nu har iaf även Norge förbjudit sexköp...det var väl på tiden...2007...men man får inte göra pilar i lagboken. det ses som fusk! konstigt det här landet är ibland...men jag trivs iaf hur bra som helst!

nu kallar skolan & de sista kapitlerna i sjörättsboken...over and out!

PS. Observera att klockan är 08.00!! Inte gått upp så här tidigt på väldigt länge...DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

gumman kl 8= sovmorgon!! sjalv går jag ju upp kl 5.30 varje dag...å alltid lika trott kommer nog aldrig att vanja mej vid det..hehe. om vi åker hem till helgen så kan du ju åka bil med oss om du vill. torsdag eller fredag efter jobb. puss puss puss stumpan