torsdag 12 april 2007

frukostinlägg


Sitter just nu & äter frukost. mumsigt svenskt mörkt bröd med philadelphia, skinka (svensk!!) & tomat. världens godaste i glaset. äppeljuice. tyvärr är det lite molnigt ute men solen letar sig fram lite då & då här över Grünerlökka. ska snart springa till trikken för en heldag i skolan. P&I-försäkring ska vi få lära oss om idag. spännande!

Onsdagen spenderades hemma. men jag läste faktiskt massa & gjorde massa kontrollfrågor! hann med en stund i solen också. fick tydligen lite färg för blev senare beskylld för att ha solat solarium!!! det vara endast vårsolens strålar som färgat mitt ansikte & gett mig lite fräknar! I like! framåt kvällen blev det en skön promenad & en mysig stund på en bänk med bästa sällskapet. precis vid en minigolfbana så jag har utmanat tills i eftermiddag. hehe!

Åt sedan middag hos s&t och även lillebror k & grefven var med. väldigt god thaimat fixade de tre musketörerna! å så lite vin till. mums! för att smälta maten såg vi Pirates of the Caribbean 2. endast jag som inte hade sett den. jag gillar Jack Sparrow!
Måste göra mig redo för skolan nu. Ciao!

Inga kommentarer: