tisdag 3 april 2007

packångest

det är roligt att åka bort. men alltid lika svårt att packa. speciellt när man inte vet vilka aktiviteter det bjuds på under trippen. därför blir det lite mycket. utifall liksom. ligger nog minst 4 klänningar högen nu. eller i röran kanske jag ska skriva. å jag sitter mitt upp i alltihopa. (nästan. sitter förstås inte på kläderna). å så några par skor förstås. och jackor. varför kan jag inte packa lite? pappa säger att det är mammas fel. för hon är likadan. fast när de var här hade hon packat lite. men lite knasigt. hehe! (flåt men det var du själv som sa det). ja imorrn bär det iaf av mot svenska gränsen & de värmländska skogarna. tror ni mobilen fungerar där? prova ring! nu ska jag hänga sista tvätten...sen försöka få ordning på min packning.
såg förresten att jag nämnt mitt nya beroende två gånger. lite snurrig. men helt klart beroende. å inte är det av facebook. förstår inte vad orosmolnet (och typ alla andra) blir beroende av där?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du!

Du er ikke alene om og ha PAKKEANGST!!!! om det hjelper???
Jeg skal jo pakke alt jeg eier og har, for og flytte til min egen leilighet..yohoo!!!
OG for og reise på 3 uker ferie på andre siden av jorden...sukk...;-)

GOD TUR!! GOD PÅSKE;-) Glad påsk;-)

Kjempeglad i deg! Take care min tokfia;-)

Puss & kram!

Anonym sa...

Packa! Det ska man göra mycket, ju mer desto bättre. Sedan om man packar ner vita tröjor och enbart svarta BH, ja, då blir det lite fel, men det kan det väl bli. Tröjan fick åka med hem, oanvänd, och så hade den också fått komma med till Oslo. Det gjorde väl inget!? Mamma