söndag 1 april 2007

Solig söndag och inte alls sliten


Haft en lugn & skön helg. riktigt nice. lite vin. grillning. galet gott kött förövrigt. hannahs marinad smakar liksom gott. trevligt sällskap alla dygnets timmar. lite peptalk med en väninna. killar naturligtvis. vad skulle vi prata om ifall ni inte ställde till det för oss? lördagskvällen bjöd på en grym film. sett den förut men den var värd att se igen. Crash. sen några avsnitt OC första säsongen. det är kärlek. nu mys i solen på min balkong. lovely. ikväll blir det lugnt framför några prisonavsnitt. säsongens sista. jag önskar jag var i sälen (lr gränsen hos min goa vän Daniel) men det verkar inte bli något med det just nu. ingen som vill/kan åka med. och jag har inte fått min lön än. men snart. hoppas på en sväng till sälen, trysil eller hemsedal innan all snön försvinner. annars blir det nog lite sommarskidåkning här i norge i sena maj eller juni. vore skoj! börjar ju tydligen inte förrän 9 juli på byrån hemma så blir i oslo hela juni. me like. Så kom hit & hälsa på kära vänner! mamsen & papsen gillade verkligen stan. har tentorna 10 & 11 maj. sen uppsala 19-20 maj för vårbal (om det blir som vi önskar...). annars är det fritt fram. kom gärna på 17 maj. galet här i stan då tydligen. nu gick solen i moln. kanske borde läsa några sidor i sjörättsboken innan det är dax för middag? hmm...over and out.

Inga kommentarer: