måndag 2 april 2007

måndag försvann

Ännu en vecka har börjat och måndagen är snart över. har hunnit med en skön power i solen. 1,5l äppeljuice (mitt nya beroende. galet gott!!). 10 sidor sjörätt (jag vet hade lovat 30s men blev inte så. inte ida.) en liten powernap och kyckling med ugnsrostade grönsaker & bulgur (förstås!) till lunch. innan måndan är slut ska jag hinna hämta min laddare och lämna den som inte tillhör mig och min mobil. dumma mig tog fel så nu är vi två i oslo utan mobil. iaf utan rätt mobil. ska sen vidare på middag hos en väninna. pasta carbonara. mums! ensamma är vi också så ingen risk för skräckfilm får tokiga norskor. blir någon skön film istället. ska tydligen regna här ikväll. mys med film då. fast solen skiner ännu så jag tror vädergubben lurades. nu ska jag läsa 10s till innan jag får lov att roa mig.
har förresten haft ett galet begär efter choklad idag. gick och köpte en 100g och åt tre rader. det räckte!!! är jag vuxen nu?? hmm...längtar mest efter Polly. ska äta massa Polly i helgen när jag kommer till Sverige. vill ha ett påskägg med BARA Polly. helst bara mörka. mums! over and out.

Inga kommentarer: