tisdag 3 april 2007

utflykt & halsont

Vaknade av många sms på min mobil imorse. alltid lika trevligt med lite morgonläsning. ett sms var en inbjudan att åka med till fredrikstad. självklart! blev en liten omväg på vägen dit...haha...men lovade typ att inte nämna det i bloggen så bäst jag inte gör det heller. hade strålande sol hela dagen. varmt att sitta i bil men trevligt sällskap och lite skönt att inte frysa. åt god lunch på dus & sus. låg på bryggan. mysigt. blev några missions på vägen hem så kom inte hem förrän vid kl.19. skulle ha läst hela dagen var det planerat men har läst lite nu på kvällen istället. har dock lite ont i halsen. inge kul. blir te nu. middagen bestod av falukorv. mums! och äppeljuice förstås. mitt nya beroende. gudagott! imorrn börjar påskledigheten på riktigt i det här landet. för skärtorsdan är röd här. blir nog bussen till sverige redan imorrn. någon som vill mig något i helgen kan ringa på mitt svenska nummer. inte alltför många i sverige som messar eller ringer på det norska när jag är här så nu har ni chansen att höra av er. hoppas vi hörs. några av er kommer jag höra av mig till alldeles själv. för er saknar jag lite extramycket. speciellt idag. framförallt nu ikväll. hoppas ni vet vilka ni är. alla mina små honungshjärtan. nu ska jag diska & hänga tvätt. packa lite oxå kanske. å så göra te var det ja. over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla söt,

Känner att jag måste lämna avtryck här nu också :-). Läser ju allt via facebook numera! Men här var det länge sedan jag skrev ngt :-). Men som du vet saknar jag dig och älskar dig. Puss //S