fredag 13 april 2007

sommarvärme


Hade föreläsning hela dagen idag med. om cargo insurance. lite klurigt men det ska nog gå att få in till tentan. eller?!? fick iaf två timmars lunch av den snälla (svenska!) föreläsaren så vi njöt av en liten lunchpicknick på bryggan. i strålande solsken. Mmm! fick dessutom sluta 45min tidigare så kom hem 15.30 och har hunnit med en timme på balkongen. bra för brännan! väntar på recept från mamsen...ska göra tårtbottnar till tårtan jag ska bjuda på på mitt en vecka försenade kalas! Strax innan 19 kommer Frida hit! min sötnos från Gbg. vi ska äta scampi och dricka vitt vin och bara surra ikväll. kommer förmodligen fnittras en del också. det var så vi lärde känna varandra. mitt i ett galet skrattanfall och sen har det bara fortsatt. jämt när vi ses så skrattar vi. åt allt. så jag ser fram emot en fnittrig helg. med vin i blodet blir det ju inte mindre fniss heller.

dax att inhandla alla ingredienser för en bättre helg. over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det är underbart när du lägger ut bilder från alla härliga Oslopärlor :) me like.

Vi hade en underbar helg här i Sthlm oxå. Värme!!! :)så lite brun har man blivit

kram kram