onsdag 4 april 2007

stress!

kommer bli en underbar helg. det vet jag. längtar bort faktiskt. fast jag trivs så bra i oslo. ska bli skönt med mijöombyte. blir dock ingen skidåkning och det skär lite i mitt hjärta. speciellt eftersom min limean är i sälen över påsk. hade varit mys med en favorit i repris. för förra påsken hade vi det guld. du & jag hjärtat. tihi! galet var det.
nu ska jag stressa runt lite på stan här i oslo. ska väl hinna med en påsklunch med lilla T också. måste först köpa biljetter så vi kommer till sverige. tog förresten fram mina svenska pengar idag. herregud vad konstigt det var! de ser konstiga ut, känns konstiga & ja det bara var konstigt. jag har bara varit här i lite mer än 2 månader. hjärnan ställer om sig fort och vi vänjer oss vid nya saker väldigt snabbt. konstigt.
nu är det iaf bara 3 dagar kvar. med idag. så snart bara 2 dagar. tihi! (när ska jag växa upp?)
påskpussar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!... Erkänner jag glömde oxå bort Jonas födelsedag:( Jag var tydligen inte den enda sa han när jag ringde, å sen glömde han min så jag antar att vi är kvitt=) Hoppas du får det bra i Sverige! Kramkram Linnéa