fredag 20 april 2007

länkad och ännu mer förkyld

Vackrare får man leta efter. och snurrigare också. fast nu har hon tydligen klippt sig. galet snyggt tjejen! saknar dig.

Vaknade ännu mer förkyld imorse...blev en timmes snoozande...sen ringde pappa och frågade om jag klivit upp för att plugga än. snacka om att få en dålig start. egentligen ville han bara veta var kontrollen till min lilla TV var. kul att han ringde iaf!

Ryanair släppte ju sina 1-kronors-biljetter inatt igen. blir nog både en och två resor. Jippi! först till Karin i London och sen någon romantisk tripp i september efter mina hårda(?) veckor på byrån...mmm!


Tydligen har jag varit dålig på att informera om min blogg eftersom en av mina sötnosar upptäckte den först igår. haha! kan bero på att hon har flängt världen runt de senaste månaderna och att hon är liiite snurrig ibland. men det är ju halva charmen med henne! =) nu har lilla faran iaf länkat till min blogg från resebloggen som hon och hennes långa charmiga pojkvän har. lite mer äventyr i deras blogg. min är en sån där mainstream blogg... IndianHannah i Oslo...du e rolig du puman!


Ikväll blir det en bättre middag med två goa grabbar! kycklingburgare med chevrékräm, ostbricka, chokladmousse och rödvin! mums! borde bota min förkylning...


Kos dere ikveld!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Eva är ett yrväder, ett fantastiskt trevligt yrväder. fan vad jag saknar er tjejer!!!!

Anonym sa...

Im honoured girls.... ni är bäst. men ni får inte berätta för potentiella arbetsgivare att jag lider av konstant förvirring... jurister ska ju vara strukturerade och nogranna... i höst blir det uppsats och rock n roll. Och hannah i år ska vi vinna stockholms nations golftävling!!!