torsdag 1 mars 2007

Mars är här!

Mars & slask...men ingen riktig vår än...snart. mysigt. jag längtar efter solen. hoppas få se den på riktigt snart. det vore mysigt & kul, visst? tihi!
Blev ingen date med Camilla igår...tråkigt för jag saknar henne men vi tar igen det snart. istället blev jag, stina & philip (mina musketörer!) bjudna på öl av våran norska kursare Magnus. han visade oss juridiska föreningens pub. trevligt. å ja jag drack upp hela ölen. magnus åkte hem sen men vi andra tre gick till Fridays och åt mumsiga hamburgare. tidigare på dagen hade vi haft föreläsning 10-12 och sedan åt jag & philip en god indisk lunch. lunchen blev 4 timmar. gott kaffe från deli de luca & en mörk cookie (beroende!!!) & massa massa skitsnack. galet trevligt! vi läste faktiskt en timme också...sen var det kvällsseminarium. intressant. men föreläsaren var dansk...suck.
föreläsning imorse också och sen har jag jobbat. en hel del idag faktiskt. kul!
kvällen ska spenderas i bästa sällskapet med chevrétoast & sallad...räknar med att Shark & Las Vegas även ska avnjutas...
Helgen blir spännande...ser fram emot den. tihi! kanske skriver jag om den här...kanske inte... Over and out.

Inga kommentarer: