söndag 11 mars 2007

slut på helgen


en trött hannah i soffan. bra helg. lyckad middag igår. det blev lite egenkomponerad tapas. gott blev det. the ark tog hem segern & sångfågeln i globen. fast sångfågeln tog de aldrig emot. stackars carola. jag tycker att sarah dawn finer är grym. andreas johnsons låt var riktigt bra. å så måns förstås. vilken schlager!! Come closer cara cara mia. cara cara mia love is all we need. vår kväll fortsatte på Cosmo efter midnatt. tyvärr lämnade T&S oss redan efter en liten stund. jag blev kvar tills det stängde med tre sköna killar. tog oss sedan hur lång tid som helst innan vi fick en taxi. måste ha varit oslos sämsta & otrevligaste taxichaufför. vi fick våran kebab till slut. gott var det. har inte gjort många knop idag. skön dag. ska krama kudden snart. min nya sköna från ikea. iaf skönare än de jag sovit på innan. mys. skola & långpanna på jobbet imorrn. faktiskt skola varje dag den här veckan. jobb två dar. sen helg igen. tiden springer iväg. bästa årstiden är iaf här. underbart skönt ute. barmark. gillar snö men inte i stan. missade en helg i hemsedal för jag jobbade & hade lovat annat. men snart hoppas jag. behöver lite fjälluft nu.


Min kusin har flyttat till norge nu. Jippi! fast hon är i gjövik hos pojken sin. men snart kommer hon hit. ska bli kul. då ska jag visa henne mitt oslo.


Ska se klart filmen nu...ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet...är sjukt dålig på att skriva inlägg..men det betyder inte att jag inte tänker på dig..är glad att du verkar vara så glad :) PUSS!!

Anonym sa...

DITT Oslo....? ai ai ai....;-p neida, bare skojer med deg frøken snupp! ;-) Alt ditt er mitt;-) Det vet du vel...tokfia;-)

Anonym sa...

Hej lilla söta Hannah! Härligt att du mår lika bra som vanligt. JAG är sämst...men har ej glömt min uppgift. Tänker på det varje dag men då hinner jag inte för att allt har stängt innan jag kommer iväg från jobbet. På helgen glömde jag det tyvärr..förlåt. Ska fixa det denna vecka. Här är det också barmark och det var 6 plusgrader imorse :-) då blir man glad. Bara lite synd att jag är så trött gäsp. Jag har haft en superlugn helg men det spelar tydligen ingen roll. Förresten, jag vill ha röda pumps :-). Älskar dig. //S