fredag 9 mars 2007

Tack mamma...


....men jag hade faktiskt insett att jag hade rätt redan. sökte på youtube.com & hittade denna video...klart det var ifrån Pippi...fast det är Annika som sjunger. http://www.youtube.com/watch?v=7R2KUHLczP0

Förövrigt vill jag bara informera er som blivit förbryllade av att min syster ska ha barn. jag har ju ingen syster. inte en biologisk. inte ens en halv. hon har ingenting med mina föräldrar att göra. vi är inte ens släkt. hon är faktiskt min första pojkväns lillasyster...men sen har hon liksom varit min syster. världens bästa. malin heter hon. å hon ska bli mamma i september. stort. härligt. kommer bli så kul! å så ska de flytta hem till rotskär. fast inte riktigt än. men sen ska de springa små tassar i nya huset. nu ska vi bara njuta av hennes fina mage i ca 6mån till. tihi!

Jag är lycklig! har en underbar fredag fast det är grått utanför fönstren. snart blir det pannkakor. bara pojkarna har tränat färdigt nån gång. ska skämma bort dom med hannahs goda pancakes sen. mums! vaniljglass & hallonsylt. Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla söt. Skönt att allt är toppen! Jag ska ha en vit och jätte lugn helg. Igår var det pub på jobbet och det var supertrevligt. Hade tänkt gå till sthlms så jag skulle ta 20.10 tåget och gå dit direkt. Men när Sara hade kommit fram till stationen upptäckte hon att plånboken inte var i väskan. Jag kom i nästa ögonblick på att jag tagit ut den på jobbet, så den låg förstås på skrivbordet på mitt rum. Jag fick ju snällt vända om och gå till jobbet och hämta den, därmed fick jag också ta nästa tåg som gick 21.10. Jag vart väldigt irriterad och alla krafter var utsugna efter allt spring fram och tillbaka. Dessutom var det KÖ till sthlms...så det blev ingen utgång. Lika bra var väl det så jag fick sova. Ikväll ska jag till Jenny och äta lite middag för hon fyller år, sen ska jag hem och sova. Imorgon blir det heldag med lunch och shopping med Sophie och på kvällen melodifestivalen. På söndag vet jag inte. Nästa helg ska jag på Marsgasque och slabb så det är bra att helgen blir lugn. Saknar dig min pärla!!! Puss

Anonym sa...

hej gumman! första gången jag är inne på din blogg, läst allt nu :) hoppas du får en mysig dag nu me pannkakor å sällskapet...vi ska nog göra nån god mat ikväll. hoppas vi ses snart! för jag längtar efter dej..storfoxy! vet du vem som brukar sjunga pippis sjörövarfabbe? hugo :)haha han pratar som sjutton nu också...love you! pusspuss