fredag 16 mars 2007

Tack för fina inlägg

Brynäs förlorade igår...nya tag imorrn grabbar!
Tack för alla fina inlägg. ingen fara med er som har dåligt samvete att ni inte mailar. jag hinner inte svara på de få jag får. förlåt sofia jag ska maila dig. snart. anna-maria även om du inte skriver inlägg ofta blir jag galet glad när du gör det. å sara du e nog bäst på å skriva inlägg. fast du har så mycket nu. å glömmer vissa uppgifter. men nu e uppdraget vidarebefodrat...får se om det lyckas bättre nu. haha! å mamma det är nog bara dina studenter som lider. iaf några av dem. hehe! camilla du vet att mitt oslo ser liiite annorlunda ut än ditt oslo. vi kan visa kusin bådas oslo. apropå kusin så e d dax å lämna gjövik snart...om så bara för lite frisk storstadsluft en mörk natt...hehe! saknar er alla massa men tänker inte komma hem för det. vill ni leka med mig får ni komma hit. limean kommer 17 maj. Jippi! Vill att min Kim ska komma oxå. vilket ger mig ännu mer dåligt samvete för dig borde jag verkligen maila. hoppas ni mår bra alla tre?!? saknar dig. lite extra mycket.
har varit på middag ikväll. gott. men svullen som en ballong nu. lingon oxå. suck. men man är ju kvinna och ska ha det ibland...annars hade jag nog mått ännu sämre. haha!
oj lite trött tror jag. dax å sova...ska bara surra lite mer på msn först. e ju faktiskt ledig imorrn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej älskling!! jo ska lämna gjövik snart å komma till dej, ska fixa jobbet först bara ;) intervju nu kl 9...lite nervis..hoppas du får åka skidor i helgen, jag ska försöka dra med mej calle också till nån backe..:) saknar dej, snart snart ses vi! ha en underbar dag i solen, lr lite moln va de visst nu..:p puss å kram

Anonym sa...

men, jag skrev ju ett till inlägg nyss..jaja, datorn e seg. men hälsa camilla så mycket med..love you! puss pussi