torsdag 22 mars 2007

Länge sen...

Oslo doftar vår & det är fullt med folk överallt. härligt. har spenderat många timmar i solen. promenerat. ätit glass på aker brygge. druckit kaffe. bara myst. hade sista sjörättsföreläsningen igår. mina musketörer försvinner över helgen. den ena till tar flyget till Polen och den andra mönstrar på Danmarksbåten för att tjäna lite pengar. som tur är kommer ju mamsen & papsen imorrn. ska bli riktigt mysigt. bättre middag imorrn & fullspäckat schema på lördag. m&p har aldrig varit i oslo så det är mycket som ska hinnas med. jag längtar mest efter allting som de har med sig till mig. har skickat en lång lista till mamsen. tihi! kommer bli en trevlig helg. hoppas jag.
ska städa lite här nu så jag kan visa dom vår lägenhet imorrn...trist å städa när solen strålar ute bara. men nån nytta måste jag göra ida. skulle ordna norskt konto men kom tio minuter försent. stängt. suck. var där igår också men då hade jag inte med mig passet. otur.
har förresten skaffat facebook också. många som tjatade och svag som jag är föll jag för grupptrycket. men beroendeframkallande? det vet jag inte om jag kan skriva under på.
Tjipp tjipp! som de säger i Karlstad...haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskling. Hoppas att du har en toppentrevlig helg :-). Hälsa mamma och pappa! Måste dock säga att jag helt klart kan skriva under på att fecebook är HEMSKT beroendeframkallande...en ren drog faktiskt. Nu ska jag lägga mig. Saknar dig massa!

Anonym sa...

Hvor på facebook er du da? finner deg ikke jeg....;-(