tisdag 1 maj 2007

Slut som artist.

Sara & jag blöta av skumpa

Mina tre dagar i uppsala har varit fantastiska. strålande sol större delen av söndagen och måndagen. några få regnstänk fram emot kvällen i söndags annars underbart. champagnegaloppen bjöd på hällregn. av mousserande vin. efter mindre än en halvtimme var hela jag dränkt i skumpa. min bror & hans vänner hade mig som första mål. 3 flaskor sprutades och hälldes över mig. dygnsur. men gladast! det var så roligt så det är helt sjukt. går inte att beskriva. det måste upplevas. nu måste jag sova så jag orkar läsa massa mer imorrn. lovar att skriva mer när jag får tid. och ork. tack alla för en underbar valborg! speciellt tack till sara som jag bott hos och som har tagit hand om mig sen i lördagskväll. gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

puss puss..:)

Anonym sa...

Det har varit roliga dagar! När är du hemma i sommar?

Anonym sa...

Hej vännen!!
Det va verkligen en jätte skojig helg =) synd att den ej varade längre... Back in London now and to work...
Men snart kommer du hit =) ska bli lika skoj som helgen som va!!
Puss puss vännen
Karin