söndag 13 maj 2007

Till Eva & Eling & andra vänner som inte hälsat på

Karamellkungen testet tog inte alltför lång tid att göra...man måste ju pausa i tentaplugget också. Å inge uppsala för mig för kalas. skulle åkt på balen till helgen men det blir inte så. så eling du får hitta annat sällskap till släppet. tyvärr. det gör ont i hjärtat att jag missar balen. i år igen. ni är jättevälkomna hit! det vet ni! eftersom ni ber mig komma hem bara för en helg så kan ni ju ta er hit lika lätt bara för en helg. I'm waiting... Vore kul om någon kom och hälsade på snart. Pappa vill iaf komma hit igen. vore skoj! puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kommer ju som sagt 25-27 maj så vi får försöka få till en fika då - jag tänkte att på lördan ska vi försöka ta oss till grunerlökka för stefan har inte sett den delen av oslo så det vore kul att visa honom det. tror det finns ett bagel & juice där oxå, eller?

Anonym sa...

hej babe... nu får jag himla dåligt samvete för att inte lyckats pallra mig över gränsen än. har skrivit upp att du och Elin kommer och lever the sweet island life med mig 6 juli... kommer bli obeskrivligt bra... ni är så välkomna... båt bokas med fördel på www.destinationgotland.se annars om ni är ute i god tid kanske ni kan sno åt er schyssta flygbiljetter på www.gotlandsflyg.se alt. www.skyways.se. kram kram från Eves som jobbar nattpass på förvaret och är sjukt uttråkad