tisdag 17 juli 2007

släktträff. juridik. & rosor.

mina vackra rosor

Länge sen nu. tar mig inte riktigt tid. förlåt. men verkar inte vara så många som läser iaf. skriver ju för alla som vill veta vad jag gör. men om ingen vill veta är det ju inge kul att skriva heller.


i helgen var det släktträff med pappas sida här på altanen. väldigt mysigt. åkte båt. badade. åt underbart god mat. (tack mamma!) paddlade kajak. myste på bryggan. lekte med lilla söta hugo. umgicks med mina kusiner som jag inte sett på jättelänge. å med min bror som jag inte heller sett på flera månader. väldigt trevligt & roligt.

blev en liten båttur på söndagen också. några badade men jag höll mig i båten.


igår var jag tillbaka på kontoret. trevligt. lärorikt. men väldigt lugnt just nu. fast haft mer att göra nu än förra veckan. de flesta är på semester så det inte händer inte alltför mycket. fast idag hände något extra roligt. det kom blombud. TILL MIG!! tio röda vackra långa rosor. & en liten chokladask. underbart. en gulligt kort fanns det också med. men jag kan ju inte berätta allt här för hela världen. eller för er som läser. vilka ni nu är. glad blev jag iaf!!!
TACK VÄRLDENS BÄSTA!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo jag vill läsa går ju in varje dag för att se om det är något nytt inlägg. kram kram

Anonym sa...

Å ja me!
Mamma

Anonym sa...

jag försöker också hålla mig uppdaterad...men vi syns kanske imorn så får jag veta mer...kram Therése R o Amanda