söndag 29 juli 2007

sjukling.

Begav mig direkt till uppsala efter jobbet i fredags för att träffa två härliga & söta kursare. på tåget ner fick jag lite ont i ena örat. möttes av spöregn i uppsala och blev dyngsur om tassarna på väg till Åkanten där de väntade på mig. inte det bästa när man är lite förkyld. att ha blöta tassar alltså. satt med tre filtar och jacka. drack rosévin och hade helt lock för mitt onda öra. gick vidare på BJ och dansade nån timme. sen blev det mumsig nattamat på MAX. sov länge igår och spenderade dagen på stan med elin. sen åkte jag hem på kvällen när de begav sig ut i sommarnatten. var tvungen att sova. hade feber inatt. inge kul alls. dessutom strålar solen idag. typiskt. hoppas jag mår bättre imorrn. och att solen stannar kvar. hela veckan. nu ska jag nog baka lite bröd.
Ciao!

Inga kommentarer: