måndag 13 augusti 2007

läs!

Just nu är jag galet trött. det var cityfest i gävle i helgen. festade loss med min limean i fredags. hade hur roligt som helst. inte varit ut i gävle på hela sommaren. men det räcker nog med en gång. i lördags blev det grillparty hos en vän och hennes pojkvän. väldigt trevligt men jag gick hem när de andra gick ner på stan. kanske tråkig men hur roligt är det när det spöregnar och tälten stänger om 1 timme? jag somnade sött istället...
hela söndagen spenderade jag i sängen. hade lånat min vän & hennes sambos lägenhet. hur skönt som helst. inte det roligaste att flytta hem till mamma & pappa efter flera månader borta så jag behövde lite space. låg iaf i sängen hela söndagen och läste. stieg larssons första Män som hatar kvinnor. grym!! Läs den. jag ska börja på den andra nu. verkligen sk*tbra bok. (ursäkta språket).

Nu ska jag krypa ner. har fyra tidiga morgnar kvar. sen semester i sthlm, tillbaka till Oslo & Grekland. LÄNGTAR!!!
Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

´hinner vi ses något om du kommer till sthlm?