söndag 19 augusti 2007

party & mys = perfekt helg

Slutade på byrån i fredags. blev lite vin med kontoret nere på stan redan vid tre. trevlig avslutning. sen blev jag bjuden på middag hos min vän K. tre söta flickor hade kokat ihop en riktigt mumsig middag. det blev mer vin. fram emot midnatt drog vi oss ner på stan och tog en fördrink på Brända Bocken. kvällen avslutades på Goya. inte särskilt mycket folk men vi hade riktigt roligt iaf. lyckad kväll! K hade inte bara ordnat middag utan även sleep-over. nice. på lördagen gjorde vi ett försök att ligga vid poolen men det var lite för kallt så vi återvände till stan. där läste vi andra delen i milleniumserien. båda två. i flera timmar. kvällens middag inhandlades på maxi. het och god thaigryta. sen plöjde vi hela entourage första säsongen. grymt skön kväll. idag, söndag, har vi fortsatt läsa våra böcker. delvis i solen på balkongen. väl hemma i skutskär placerade jag mig på altanen i en solstol och läste lite mer. städade och tvättade. gick en powerwalk. just nu ser jag Beck Advokaten med mamma och pappa. imorrn blir det stockholm!
min helg har varit grymt skön. tack K! å tack tjejer för en lyckad fredagkväll!
Ciao!

Inga kommentarer: