fredag 14 september 2007

Dålig bloggarinna

Helt kass har jag varit på att blogga. iaf sen 20 augusti. sorry. har knappt suttit vid datorn. när jag väl gör det ska man hinna med att läsa allt roligt som hänt på ansiktsboken. beroendeframkallande. i perioder iaf. just nu hinner jag inte ens med den.
sen sist har jag hunnit flytta tillbaka till oslo. varit i grekland. hur underbart som helst. lugnt. romantiskt. charmigt. härligt. ska ni på mys semester så åk till Parga. gudomligt.
efter grekland var vi i oslo i ca 4 timmar innan tåget till karlstad gick. trötta själar var vi. men det blev banken och sen bilsnack i flera timmar. tillslut blev vi med bil också. eller jocke blev. men jag får låna och skönt åka med. Jättefin audi A3. me like!
karlstad behandlade oss väl hela helgen och vi fyllde lilla UMZen med massa massa mat innan vi åkte över gränsen igen.
sen var det dags för vardag igen. jag började på diesel store i måndags. har jobbat hela veckan och är numera närmare professionell på att vika jeans. min första dag bestod av att lära mig lite om diesel genom att chefen hade genomgång med mig. sen fick jag prova igenom female-kollektionen. i några timmar. så jag har koll när kunderna frågar. skön syssla att få betalt för.
ska jobba imorrn också sen ledig på söndag. då blir det nog en golfrunda med grabbarna. ska bli kul! och skönt! det är ju helt underbart höstväder ute. sol. kylig frisk luft. fina färger. lite regn ibland. myys! hade bästa höstkvällen med en väninna häromdagen. två kannor te, massa ljus och homemade cookies. såna där café cookies man värmer i mikron alltså.
det var nog med uppdatering för idag. take care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med romantk! Kul att du är tillbaka i Oslo - ta väl hand om oslo :) kram kram

Anonym sa...

so Hannah is back inna tha cyberspece... skönt, nu har jag ngt att göra istället för att skriva uppsats. kram Eve

Anonym sa...

hej gumman! Kul att Grekland var bra! Saknar dig här i Uppsala.Jag ligger och är lite sjuk just nu. Trökigt...